2015. szeptember 15., kedd

The summer reader book tag


Sziasztok :) Ezt a book tag-et Jessethereader angol youtuber-nél találtam, és fordítottam le :) (Bár egy kérdést kivettem, ha nem gond). Bárki viheti, csak jelezd, hogy Facebook oldalamon megoszthassam és persze azért is, mivel kíváncsi vagyok a Te véleményedre :)

Lemonade: pick a book that started off bitter but got better.
Limonádé: Válassz egy könyvet, ami keserűen indult, de jobb lett.

Alex Flinn- A szörnyszívű

Szerintem az eleje lassan és még a közepe felé lévő Kyle lelki csatái se valami erősség, de végül a vége felé már jobb lett, s pont a vége miatt szeretem ezt a könyvet. 


Golden Sun: pick a book that made you smile beyond compare.
Aranysárga nap: Válassz egy könyvet, ami mosolyt csalt az arcodra

Jessica Park- Szeretni bolondulásig

Imádtam az egész könyvet! Rengetegszer csalt mosolyt az arcomra Julie és Finn közötti levelezések 


Tropical Flowers: pick a book set in a foreign country.
Trópusi virágok: Válassz egy könyvet, ami egy idegen országban játszódik

Philippa Gregory- A Sötétség rendje

Olaszország. Azon belül is Róma 1453. Bár én meg nem vettem volna, mivel az ilyen fajta könyvek nem esnek az érdeklődésembe, de a Blogturnén megnyertem, így úgy voltam vele, hogy sose árt egy kis kitekintés a komfort zónámból, és nem is volt baj, mivel megkedveltem az írónő stílusát és remélem folytatják majd a könyvet.


Tree Shade: pick a book in which a mysterious or shady character was first introduced. 
Faárnyék: Válassz egy könyvet, amiben elsőnek a karakter misztikus vagy szürkés volt.

Wendy Higgins- Angyali Gonosz

Kai. Elég ennyit mondanom ugye? Az első felbukkanásakor sötét és titokzatos benyomást keltett (amit egy ideig nem is tört meg.).


Beach Sand: pick a book that was grainy, and the plot barely developed.
Tengeri homok: válassz egy könyvet, ami szemcsés volt, és a cselekmény alig fejlődött.

Rebecca Donovan - Boldogító lélegzet

Ne kövezzetek meg, de csak szerintem állt sokáig egy helyben a történet?


Green Grass: pick a character(s) that were full of life, making you smile.
Zöldfű: Válassz egy karakter(vagy többet), ami élettel teli és megmosolyogtatott.

Rácz - Stefán Tibor - Fogadj el!

Dávid az, aki még a gödör fenekéről is pozitív energiával rendelkezne és mindig lát megoldást. Sokszor megmosolyogtatott és megmutatta, hogy igen is mindent meg lehet oldani, nincs olyan, hogy lehetetlen.


Watermelon: pick a book that had some juicy secrets.
Görögdinnye: Válassz egy könyvet, amiben volt pár szaftos titok

Melissa Landers - Elidegenítve

Bár nincsennek "szaftos" titkot, de Aelyx terve nem kicsi titok szerintem :)

Sun Hat: pick a book that had a vast, big universe/setting.
Strandsapka: Válassz egy könyvet, aminek egy hatalmas nagy univerzuma/színhelye.

Melissa Landers - Elidegenítve

Szerintem érthető a választásom. Nem kicsi unierzummal rendelkezik a könyv.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése