2017. május 2., kedd

Hahó, itt vagy még?

18 hónap és 1 nap.
Ennyi ideje nem volt bejegyzés az oldalon. S annyira röstellem, annyira hiányzik, hogy írjak, hogy meg osztjam a véleményem VELETEK. Már ha még van itt valaki. Valakik.

Sűrű bocsánatkérések sokaságába eshetnék, de nem fogok. Egyszerűen csak elmondom, hogy mik történetek velem, és esélyt adok, hogy új lapról indíthassak, indíthassunk.

Utolsó bejegyzésemkor már tudtam, hogy itt változások lesznek. Imádkoztam, hogy sikerüljön a blogot is fenn tartani, de egyszerűen nem ment. A magánéletem "kicsit" felfordult, mivel:

1: A magyar könyvpiactól oly' távol kerültem.
2: A változásra, amit láttam, hogy jön fel kellett készülnöm.

Na de mi is volt ez a nagy változás? Én lettem az a lány, aki külföldre lelépett. Én bizony. A célország Németország, null nyelvtudással. És, hogy ma hol állok? Erre egy külön bejegyzést kellene nyitnom. De az pedig már nem ide, erre a blogra való lenne.

Tavaly decemberben hirtelen egy délután alatt el lett döntve, hogy na  bizony én a szeptembert igen is itt, Németországban fogom kezdeni. Pedig a tervem az volt, hogy csak egyetemre jövök ki, magyar érettségivel.

Volt erős 5 hónapom, hogy felkészüljek egy alap tudásra a nyelvből (ami, hááát.... nagyon gyenge lett, erős 0), plusz előrehozott érettségire készültem informatikából, a cél az ötös volt, ami sikerült is szóbeliből és írásbeliből is. Így meg lett az ECDL vizsgám is. S persze attól még tanulnom kellett, hogy tartsam a szintet az iskolában, így 2016 első féléve erős tanulás volt.

S nem tudtam már annyi időt szakítani, hátrébb kellett raknom a sorban a blogot. Pedig van 3-4 teljesen kész vázlat, amit nem publikáltam. Nem tudom, hogy fogom-e.

Szóval igen. Ez történt. 18 hónap és 1 nap alatt az életem felfordult, országot váltottam egy délutáni hirtelen döntéssel, majd leléptem. A lány, aki lelépett külföldre.

Szeretnél olvasni a mindennapjaimról esetleg? Indítsak rá külön blogot? (Mert őszintén szólva
igen, nagyon hiányzik, hogy írjak, de a könyvekről nem tudnék annyi tartalmat, hetente írni. Pedig még mindig olvasok, csak már lassan megy) Szeretnél tudni, az itteni életről, és minden másról, ami csak felmerül benned? (Mert őszintén szólva annyi minden nincs fent az interneten, például az oktatási rendszerükről)

Szóval kérlek jelezd itt, esetleg ott, ahol megtaláltad a bejegyzést Facebook-on/Molyon, bárhol máshol.

Hogy megbántam-e, hogy leléptem? Nem.

3 megjegyzés:

  1. Szia, Inn!
    Bevallom, eddig nem követtem a blogodat, a molyon találtam rá erre a bejegyzésre. Szuper dolognak találom, hogy meg merted tenni ezt a lépést!
    Nagyon érdekelne, hogy hogyan éled/élted meg a változást és hogy milyen Németország a mindennapokban. Ugyanis én is oda vágyom már elsős korom óta. 11 és fél éve tanulok németül, jövőre érettségizem és nyelvvizsgázom, a középiskola után pedig a cél Ausztria vagy még inkább Németország. :)
    Ha véletlenül úgy döntesz, hogy nem indítasz erről blogot, vagy nem írsz bejegyzést, lehetne róla szó, hogy facebookon/whatsappon, valahol felvegyük a kapcsolatot és mesélj? Jól érzed kint magad? Merre élsz? Mit tanulsz? Nagyon-nagyon érdekelne a történeted!
    Sok-sok sikert és szerencsét így a dolgok közben is!
    Puszi: Coraxxgirl

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon örülök, hogy megtaláltál, és érdekelne a blog. Indítok róla, molyon ki fogom rakni ugyan oda, ahol ezt a posztot is megtaláltad :)
      Sok sikert már előre is a jövő évhez :D
      Ettől függetlenül, hogy el fogom indítani a blogot, nyugodtan írhatsz molyon, én is írhatok láttam, hogy figyelsz :D
      Ha nem haragszol, akkor nem itt válaszolok a kérdéseidre, hanem jövőhéten elindítom a blogot és ott fogok ezekre rendben? Ilyen indító/összefoglaló bejegyzésként.
      Köszönöm, és neked is!
      Puszi :)

      Törlés
    2. Persze, semmi gond, akkor figyelemmel követem az oldalad! ;)

      Törlés