2015. március 25., szerda

NYEREMÉNYJÁTÉK Féléves a blog!!

Sziasztok :D
El telt fél év, az első poszt 6 hónappal ezelőtt pontosan 26.-án jelent meg. Őszintén szóval nem tudom, hogy ilyenkor mit szokás még mondani. Nagyon boldog vagyok, hogy idáig eljutottam és szeretném tovább vinni. Ezidő alatt sok jó dolog történt velem, kaptam visszajelzést, hogy jól csinálom. Erőt adnak, amikor lankad a figyelmem. Köszönöm, akik erőt adtak <3 (És itt közeli ismerőseimnek, kettő írónak [Az egyik Eszter <3] és pár távolabbi ismerősnek, akiket ezidő alatt ismertem meg. Na meg persze a néha felbukkanó kommentelőknek :) )

Na de bele is csapnék a játékba :D (Nem nehéz szerintem)

A nyeremény A. O. Esther Összetört glóriák és Gombnyomásra trilógia első kötete.



Baloldalt egy Űrlap található. Kérlek oda írjátok majd be egyben a szerintetek helyes választ.

Mit tartalmazzon a levél:

Címnek, hogy az Összetört glóriák 1. vagy a Gombnyomásra 1. kötetet szeretnéd megnyerni (és akkor a hozzá tartozó játék megfejtését küld majd el :) )
A levélben kérlek írd le, hogy milyen néven iratkoztál fel a blogra (ha nem találom ott a neved, akkor már kiestél)
a Név mezőbe, hogy milyen néven lájkoltad az oldalam és az írónő oldalát.
Egy e-mail címet, amit gyakrabban nézel. (Ha nyersz, hol tudjalak elérni :)

Összetört glóriák - Elveszett lelkek
1.      Kitől van az idézet?
Várok reád. A vágy epeszt.Te jössz, te jössz. Hallottam ezt.
Te vagy. Hisz ösmerem e nesz,Nem bús szívem, kora öröm.Csupán az őszi szél gonoszjátékát űzi, az motoza könnyű bambusz-függönyön.
2.    Mi a nevük jelentése?
a, Urielb,Metatronc, Arield, Raphaele, Gábriel
(Elég úgy írni, hogy 1: XY 2: a,XX stb. Remélem érthető :) )

Gombnyomásra 1.
1      Tarot kártyák jelentése
Remete
Igazság
Akasztott ember
Torony
Csillag

      2        Aurák színének jelentése
Piros
Sárga
Arany
Fekete
Fehér

 (A színeken belül pl a pirosnál van több jelentése. Mikor rájuk kerestem találtam a piszkospiros, rózsaszínnel keveredett piros és más pirosas változatok jelentését. Elfogadom őket)

A nyertesek tőlem is kapnak egy kis ajándékot, amit én fogok postázni :)  (Annyit elárulok, hogy nem könyv lesz)

Ha bármi kérdés van akkor hozzászólásban nyugodtan jelezd :)

A játék 2015.03.26. és 015.04.05 között tart.

Külön postban fogom (és facebookon) kihirdetni a kettő nyertest. A postban képek alapján fogom megmutatni, hogy nem csaltam :) (Fő a bizalom, nem? ) A sorsolás a random.org segítségével lesz. 

Sok szerencsét csokinyuszik :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése