2015. március 2., hétfő

Jennifer Lawrence Book tag










Ezt a Booktag-ot még egy külföldi vloggernél találtam, majd Egy könyvfüggő vallomásinak az oldalán megtaláltam és így nem bajlódtam a fordítással. A kihívottam BookLover, de bárki viheti még, csak jelezze és küldje el, ha kiposztolta valahova :) 


1. Káromkodás a közösségi oldalakon
            Egy könyv, amit nem akarsz elolvasni

Csontváros és a folytatása. Annyira áradoznak róla ( rendben biztos jó), hogy egyszerűen engem kiráz a hideg tőle. grrrr
2. Az "Oscar-bukás"
Egy könyv/sorozat, ami egy bizonyos ideig jó volt, de aztán egy hiba miatt mélyrepülésbe kezdett
Csitt, csitt. Egyszerűn másodszorra már nem tetszett. A történetfonál nem a legjobbul lett vezetve szerintem.


3. Taylor Swift "photobomb"-olása a Golden Globe-on
Egy könyv/sorozat, amiről nem gondoltad volna, hogy ilyen népszerű lesz

Az Szürke trilógia. Még az „imádata” előtt olvastam és már akkor nem szerettem, de nem csak a történet miatt. (Lektorálás közben valami félre csúszhatott, mert nálam elírási hibák voltak)



4. Munka David O. Russel-el
Egy olyan szereplő, akinek nincs semmi jelentősége, mégis imádod

Huha! Számomra minden szereplőnek van jelentősége, de a mellékszereplők közül, aki nem kapott annyira nagy szerepet, az Dana a Flat-Out Love-ból.


5. Mystique
Egy antihős, aki azt hiszi, hogy jól cselekszik

Az Elakadó lélegzetből Carol. Azt hiszi, hogy jól cselekszik a tetteivel, pedig nem.



6. Bradley Cooper
Melyik az az író, akihez valahogy mindig visszatérsz?

Mai írók közül A. O. Esther és Jessica Park a régiek közül pedig William Shapespeare  (a Rómeó és Júliát már harmadszorra olvasom újra és most már tényleg meg fogom venni)



7. Homeland elspoilerezése a tévében
Melyik az a könyv, aminek a végét valaki elspoilerezte neked?

A Ha maradnék végét osztálytársam elköpte.



8. Az Éhezők Viadala
Melyik a kedvenc népszerű sorozatod?

Ha valami már népszerű, akkor már számomra, nem olyan figyelemfelkeltő. Kettő olyan sorozat van, ami a kedvencem, nem folyik a csapból, de nem ismeretlenek. Az Összetört glóriák és Cat és Bones Vámpírvadász sorozat. (Az utóbbit még sajnos nem szereztem meg L majd eredeti borítóval tervezem J



9. Mindenki az ő legjobb barátja akar lenni
Egy szereplő, aki a legeslegjobb barátod lehetne

Julie(Flat-Out Love) és Cara (Elidegenítve).



10. Minden, amit valaha is mondott
Kedvenc vicces szereplő

Bardo!!!!! Ez egyértelmű J (Összetört glóriák)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése