2015. március 15., vasárnap

Élek és virulok! (Hó minden hol)

Megérkeztem :D
Túléltem, kisebb foltokkal és csukló,boka meghúzódásokkal vissza is tértem. Tanulok gőzerővel, hogy pótolni tudjak (holnap kettő dolgozat és nagy valószínűséggel egy felelet is vár majd rám), és ismét szintben legyek a tananyagokkal. Ezek mellett, persze  próbálok itt is haladni (na meg az ihletem is megeredt, és ismét alkotási vágyam van.), de ez most egy kicsit nehéz. Tegnap is megpróbáltam a Forgive me, Leonard Peacock!-ról írni, de amikor az munkafajták (fizika) és az értékesítési lehetőségéket körülményei (szakmai tantárgy) forognak a fejemben este 11-kor, NA AKKOR KICSIT NEHÉZ ÍRNI. 

Óh a sítábor nagyon jó volt! Végre csak ritkán estem el, és jó sokat nevettem. A kifelé út nem volt zökkenő mentes (elég annyit mondanom, hogy fiúk és alkohol? Na igen...), de nagy nehezen megérkeztük és a látvány... eszméletlen volt!!! Olyan nagy hópelyhekben esett a hó, hogy az valami elképesztő. Gyönyörű volt.Az első két napon nagyon borult volt az idő, magasabb pályákon még köd is volt. Azt hittem, hogy ott lesz belőlem egy élő jégszobor. (Grr... ) Harmadik napon már a nap is kikukucskált, így már kicsit jobbak voltak a látási viszonyok, de ekkor már megsültünk. Elmentünk egy uszodába is, a tapasztalatomat ott is megszereztem és bebizonyítottam, mennyire nem vagyok ügyes. (a szaltózás bizonyos "a pofám leég" " nyeljen el a víz" "nyílj meg föld!!!" szintet ütött meg számomra. Kétszer is). Utolsó nap már elvoltunk fáradva, nem is nagyon csúszkáltunk, de azért jó volt. 
Jövőre is megyek az fix :D 
Az írással nem haladtam :/ Péntekre legkésőbb vasárnapra érkezik, addig is Book tag-okat rakok majd fel. Nagyon jók vannak. Legalább kettő jön majd :)


Csokipuszi mindenkinek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése