2014. december 8., hétfő

Villám jelentés. ÉLEK

Ezt a bejegyzést most csak összedobom, mivel már több mint egy hete nem jelentkeztem semmivel. A múlt hetem is húzós volt ez a hét meg még húzósabb lesz. Dolgozatok, felelések, témazárók és felmérések sora vár rám még jövő héten is. Remek hetem lesz így a téli szünet előtt, de a szünetekben esküszöm, hogy jövök és pótolok. Tervbe vettem, hogy lefordítom az Elidegenítve c könyvhöz nem sokára megjelenő kiegészítő novellát és az egy éves könyvtermelésemet mutatom meg nektek,szeretnék több könyvről is bejegyzést írni, mint például az Angyali gonoszról és az Angyali szövetségről, A sötétség és fény emberei trilógia eddigi 2 kötetéről és két hete befejeztem a Lángoló agy- egy hónapig őrült voltam c. könyvet - ami felnőtt kategóriába van sorolva a KMK-nál - Susannah Cahalan-tól. Igazán érdekes és izgalmas könyv volt szeretnék majd róla írni.
És amíg vissza nem térek egy kérdést szentelek hozzátok. Melyik könyvről olvasnátok szívesen, melyikről szeretnétek többet megtudni? Itt az olvasmánylistám a molyról
http://moly.hu/tagok/inn/olvasmanylista

Kommentben írjátok meg, hogy melyikről szeretnétek olvasni és szeretnétek-e, hogy utána nézzek, hozzak-e extrákat, ha találok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése